Třicátý ročník nejvýznamnějšího světového veletrhu koberců a podlahových krytin Domotex se uskuteční od 12. do 15. ledna 2018 v německém Hannoveru. Přinese mnoho novinek. Nová struktura hal a změněné obsazení výstavních ploch návštěvníkům umožní výrazně lépe se orientovat. Další novinkou je hlavní téma Unique Youniverse, které obsahuje „megatrend“, kterým je individualizace.
V hale č. 9 se vytvoří inspirativní svět k hlavnímu tématu veletrhu, na kterém se svými kreativními inscenacemi aktivně podílejí vystavovatelé, umělci a mladí designéři. „Vystavovatelé i návštěvníci se mohou těšit na mnoho konkrétních podnětů, které jim pomohou dále rozvinout svůj obchod, odkrýt trendy a objevit novinky, které budou určovat jejich obchod v nadcházejících dnech,“ říká dr. Andreas Gruchow, člen představenstva veletržní správy Deutsche Messe AG.
Počet přihlášek výrazně předčil očekávání
Účast na veletrhu Domotex dosud přislíbilo více vystavovatelů než stejnou dobou v minulém roce. Také velikost zarezervované plochy výrazně předčila očekávání. Počítá se s účastí okolo 1400 vystavovatelů asi ze 60 zemí. Největšími vystavovateli (co do velikosti plochy) jsou vedle Německa Turecko, Indie, Belgie, Čína, Nizozemsko a Irán, dále je následují Itálie, Egypt a USA.
Nové obsazení hal
S novým uspořádáním obsazení hal jsou v prostoru vice soustředěny jednotlivé skupiny produktů, a tak se budou moci odborní návštěvníci z velkoobchodu a maloobchodu, z oblasti architektury, interiérové architektury, řemesla, ale i z obchodu s nábytkem a zařízení lépe orientovat. V halách č. 2 až 4 bude prezentována největší světová nabídka ručně vyráběných koberců. Strojově vyráběné tkané koberce bude možno vidět v halách č. 5 až 7. V hale č. 8 rozvinou své nejnovější kobercové kreace inovativní designéři a známé značky. Elastické podlahové krytiny, designové krytiny/LVT a laminátové podlahy budou vystaveny v halách č. 11 a 12. Parkety a dřevěné podlahy jsou umístěny v halách č. 12 a 13. Produkty a praktická řešení aplikační techniky a pokládky naleznou do budoucna domov také v hale č. 13. Zajištěny jsou krátké cesty. Optimálně řešené je napojení na veřejnou dopravu a nový My Domotex Shuttle návštěvníky i vystavovatele rychle přepraví do požadovaného cíle.
Unique Youniverse
S hlavním tématem Unique Youniverse se do centra pozornosti veletrhu Domotex dostávají nové inovace a nápady, které reagují na trend individualizace. Stále vice lidí totiž hledá v globalizovaném a digitalizovaném světě možnosti, jak vyjádřit svou touhu po sebeurčení a jedinečnosti i ve svých čtyřech stěnách. Produkty a služby jsou proto stále více personifikovány a šity na míru potřebám kupujících.
Doprovodný program v hale č. 9
O další inspiraci se postarají pestré přednášky. Mluvčími při diskusích budou významní architekti. Každý den budou na programu na scéně „Framing Trends“ tři inspirativní přednášky s následnou moderovanou diskusí o aktuálních a inovativních projektech a myšlenkách z oblasti architektury a designu. V centru pozornosti budou témata „Modulární design: individuální versus sériový?“, „Nové unikáty: handmade versus digital?“ a „Retail Interactive: virtuální versus reálný“. Diskusí se zúčastní jak architekti, interiéroví architekti a designéři, tak podle zájmu někteří vystavovatelé a návštěvníci. Každý den budou probíhat prohlídky veletrhu (Guided Tours) s doprovodem významných architektů a designérů, kteří návštěvníkům umožní neobvyklý pohled na produkty, vedoucí téma veletrhu a zprostředkují rychlé navázání kontaktu s vystavovateli. Pro komunikaci a výměnu názorů jsou rovněž k dispozici Meeting-Areas formou salónku a kavárna.
Dalším vrcholným bodem veletržního programu bude udělení ceny Carpet Design Awards v hale č. 9. Prestižní mezinárodní cenou jsou v osmi kategoriích oceňovány nejkrásnější designové koberce na světě. 24 koberců, které se dostanou do finále, bude možno až do konce veletrhu Domotex zhlédnout v hale č. 9. Zajímavým tématem bude rovněž zařizování pomocí virtuální reality, protože virtuální realita už brzy změní způsob nakupování, propojení na síti a vnímání světa. Novým formátem „hackvention event series“ nabízí veletržní správa Deutsche Messe podnikům, řemeslům, ekonomice a průmyslu možnost rozvíjet koncepce a produkty pomocí Virtual a Augmented Reality jako prototypy odpovídající požadavkům a potřebám zákazníků. Tuto možnost využívají i vystavovatelé veletrhu.
Další informace najdete www.domotex.de.
tisková zpráva
Nejnovější komentáře