Společnost Schüco představuje program Premium Partner, který zahrnuje kompletní servis pro koncové zákazníky při poptávce hliníkových oken a dveří a podporu partnerů firmy Schüco.
„Hlavním cílem našeho projektu Premium Partner je posílit povědomí o kvalitě hliníkových oken a dveří značky Schüco u privátních koncových zákazníků a nabídnout síť ověřených a spolehlivých prodejen,“ vysvětluje Petr Herynek, marketingový ředitel firmy Schüco International KG pro ČR. Premium Partner, koncept ověřený v zahraničí, představuje síť exkluzivních partnerských prodejen, které zákazníkům z řad majitelů rodinných domků, bytů a bytových domů zajistí ucelený servis v oblasti hliníkových oken a dveří. Partnerským firmám členství přinese marketingovou propagaci a z ní plynoucí podporu prodeje.
V současné době síť zahrnuje devět prémiových partnerů, kteří získali celoroční certifikát potvrzující členství. „Projekt jsme oficiálně odstartovali na konci července symbolickým odpalem na golfovém hřišti na Konopišti a společným jednáním s našimi partnery. Koncept je s velkým úspěchem realizován i v několika dalších zemích, a tak věříme, že bude minimálně stejně efektivní jako tomu je např. v Belgii, Holandsku, Švédsku, Lucembursku či Norsku,“ doplňuje Petr Herynek.
Jednotný design a podpora automatizace poptávek
Koncept bude zaštítěn společným logem Premium Partner, propagačními materiály i jednotnou venkovní signalizací partnerských prodejen. K ucelenosti projektu mají přispět také připravované webové stránky PremiumPartner.cz, které by měly být spuštěny v průběhu srpna. Kromě přehledu partnerů nabídnou webové stránky informace o hliníkových oknech a dveřích, o referenčních projektech či speciální aplikaci pro sběr a vyřizování poptávek. Zjednodušeně řečeno, aplikace spočívá v poptávkovém formuláři, do kterého zákazník vyplní základní informace a požadavky. Ty systém automaticky zpracuje a vygeneruje geograficky nejbližšího partnera, který se zakázkou začne zabývat.
Roadshow a prezentace v showroomech
Projekt Premium Partner i téma hliníkových profilů Schüco obecně budou podpořeny kampaní na internetu i v časopisech o bydlení. Chystají se i další formy propagace. V září po České republice proběhne informativní Roadshow, kdy bude speciální Schüco Demotruck objíždět sídla partnerských prodejen a zástupci firmy Schüco budou odborné i široké veřejnosti prezentovat inovativní produkty Schüco i obecné benefity hliníkových profilů. Do budoucna se firma Schüco chystá koncept podpořit prezentací v showroomech a vzorových místnostech přímo u partnerů.
Aktuální členové projektu Schüco Premium Partner
AsAlu, Brex, DAFE-PLAST Jihlava, Dobler Metallbau., H.A. Technik, Jaroš CZ, Okno Holding, PFT a PROTON.
Více informací najdete na www.schueco.cz.
tisková zpráva
Nejnovější komentáře