Akciová společnost Českomoravský beton spustila nové webové stránky edukačního projektu Beton University. Projekt zadala agentuře Publicis Modem, které se podařilo vytvořit kvalitní webové stránky a zpracovat tak přívětivé řešení pro budoucí internetové uživatele.
Nové stránky vznikaly na základě zpětné vazby a důkladné analýzy potřeb posluchačů seminářů a uživatelů internetu. Grafická podoba není jedinou novinkou na novém webu www.betonuniversity.cz. Hlavní předností je jednoduchá orientace, lepší přehlednost a větší využitelnost webových stránek pro zaregistrované uživatele.
Ostatně to také potvrzuje Ing. Jan Veselý, marketingový manažer společnosti Českomoravský beton: „Díky rostoucí oblibě seminářů a počtu návštěvníků webových stránek se stalo nutným krokem vytvořit takové webové stránky, na kterých by uživatelé našli bez složitého hledání vše potřebné. Hlavním cílem tak bylo změnit strukturu stránek a tím zjednodušit jejich uživatelské ovládání, včetně nového registračního systému pro přihlašování na semináře.“
Na přehledné úvodní stránce návštěvník nalezne nejdůležitější věci týkající se vzdělávacího projektu Beton University. Například zde získá přehled o nejbližším chystaném semináři nebo si prohlédne nejnovější aktuality. Horní lišta pak slouží k rychlé navigaci do nejdůležitějších sekcí webových stránek.
tisková zpráva
Nejnovější komentáře