Technické havárie, živelní události a soudní spory jsou postrachem snad každého podnikatele. Když v provozovně praskne vodovodní potrubí, přestane fungovat topení nebo hlavní jistič, chod společnosti je v momentě ohrožen.
I banální technická havárie může mít takové následky, kvůli kterým firma není rázem schopna dostát svým závazkům, nebo je dokonce donucena uzavřít pracoviště. Možností, jak podobným nepříjemnostem čelit, dnes existuje celá řada, a to i tam, kde byste je možná nečekali. Jednou z nich je využití služby E.ON Servis+, která je určena všem zákazníkům z kategorie podnikatelé a jíž je možné sjednat k jakémukoli tarifu elektřiny nebo zemního plynu.
Službu je možné využít nejenom po technické havárii, ale také při živelní události nebo když je potřeba obstarat okamžitý právní servis. Abyste v nouzové situaci nepřišli o důležité telefonáty, je možné si zajistit také sedmidenní telefonickou asistenci při vyřizování hovorů. Podrobnější informace o službě a dalších možnostech využití získáte na www.eon.cz/servis.
Nejnovější komentáře