Čistý zisk stavební společnosti Subterra loni
klesl přibližně na 77,2 mil. Kč. Ve srovnání s rokem 2006
to je téměř dvojnásobný pokles. Tržby firmy se však zvýšily.
Informace pochází z výroční zprávy Subterry za rok 2007,
kterou firma zveřejnila na svých internetových stránkách.
Tržby za prodej vlastních výrobků a služeb měla loni
Subterra ve výši kolem 4,1 mld. Kč, o rok dříve to bylo zhruba
3,7 mld. Kč.
Subterra ve výši kolem 4,1 mld. Kč, o rok dříve to bylo zhruba
3,7 mld. Kč.
V současné době se stavební firma zaměřuje především na
podzemní a dopravní stavby. Pod zemí Subterra provádí více než
čtvrtinu svých aktivit, dopravní stavby se na její činností podílí
dokonce z 37 %. Z českých regionů se firma
jednoznačně soustředí na Prahu, kde má téměř 40 % staveb.
Podnikání v zahraničí tvoří jen necelých osm procent aktivit
společnosti.
podzemní a dopravní stavby. Pod zemí Subterra provádí více než
čtvrtinu svých aktivit, dopravní stavby se na její činností podílí
dokonce z 37 %. Z českých regionů se firma
jednoznačně soustředí na Prahu, kde má téměř 40 % staveb.
Podnikání v zahraničí tvoří jen necelých osm procent aktivit
společnosti.
Největší podíl na zakázkách Subterry měl stát, až 75 %.
Zbytek zakázek firmy pocházel ze soukromého sektoru. Firma se
podílela například na stavbě pražského metra v úseku
Ládví–Letňany, na další části kolektorové sítě v centru Prahy
pod Vodičkovou ulicí a na novém pražském železničním
spojení.
Zbytek zakázek firmy pocházel ze soukromého sektoru. Firma se
podílela například na stavbě pražského metra v úseku
Ládví–Letňany, na další části kolektorové sítě v centru Prahy
pod Vodičkovou ulicí a na novém pražském železničním
spojení.
Aktuálně staví například kolektor pod částí Václavského
náměstí. K dokončeným zakázkám společnosti patří mimo jiné
tramvajová trať mezi Hlubočepy a Barrandovem, tunel Mrázovka
v Praze a dálniční tunel Plasina v Chorvatsku nebo
dokončení ražby tunelu Tuhobić v téže zemi. Letos se chce
firma ucházet také o dopravní zakázky v Maďarsku.
náměstí. K dokončeným zakázkám společnosti patří mimo jiné
tramvajová trať mezi Hlubočepy a Barrandovem, tunel Mrázovka
v Praze a dálniční tunel Plasina v Chorvatsku nebo
dokončení ražby tunelu Tuhobić v téže zemi. Letos se chce
firma ucházet také o dopravní zakázky v Maďarsku.
Průměrný počet zaměstnanců Subeterry se loni pohyboval kolem
935, to je přibližně stejně jako v roce 2006.
935, to je přibližně stejně jako v roce 2006.
Vlastníkem Subterry je stavební firma Metrostav, společně jsou pak
součástí slovenské stavební skupiny DDM Group. Akciová společnost
Subterra vznikla na základě privatizačního projektu ze svého
předchůdce v roce 1992. Součástí DDM Group je od roku
2004.
Nejnovější komentáře