Komerční prezentace

Zdeněk Brich: Český trh je pro značku Ceresit atraktivní

(Komerční prezentace) Společnost Henkel, která byla založena v roce 1876, úspěšně působí po celém světě v řadě oblastí. Má vedoucí postavení na globálním trhu, a to jak ve spotřebitelské oblasti, tak i v průmyslové. Značka Ceresit je jednou z nejznámějších značek divize lepidel a technologií společnosti Henkel a jednou z nejuznávanějších na středo- a východoevropských trzích. Na otázky ohledně směřování a cílů značky Ceresit odpovídal Zdeněk Brich, viceprezident divize lepidel společnosti Henkel.

Jak Ceresit splní rostoucí očekávání stavebního trhu?
V roce 2017 si připomene Ceresit, klíčová značka v oblasti stavební chemie, své 112. výročí. Od počátku 20. století poskytuje Ceresit pokročilá řešení pro stavby na celém světě. Jen pro zajímavost jsme dohledali, v jakém stavu jsou objekty v Liverpoolu, postavené kolem roku 1910, nebo budova pošty v Bombaji z roku 1913. Všechny stále poskytují své služby. Naším cílem je pokračovat v této tradici dlouhodobé kvality s nejnovějšími produktovými inovacemi jako například jako CM17, špičkové flexibilní lepidlo se zvýšenou adhezí nebo CE 40, flexibilní spárovací hmota založená na technologii „Silica Active“. S těmi nejlepšími produkty ve svém portfoliu je Ceresit vedoucí značkou v regionu střední a východní Evropy.

Existují nějaké nové výzvy pro Ceresit?
Když přemýšlíme o budoucnosti, tak nás napadají dva zásadní strategické cíle – vzdělání a efektivní komunikace s profesionály. S neustále se zlepšujícími stavebními technologiemi je zásadní investice do odborného školení. Abychom nabízeli stále aktuální a atraktivní školení, budeme pokračovat ve standardizaci a digitalizaci. Budeme usilovat o co nejsnadnější přístup k technickým poznatkům. Aby naše produkty a systémy byly aplikovány na současné úrovni, nabízíme pravidelné doškolování a semináře. V posledních dvaceti letech jsme jenom ve střední a východní Evropě proškolili více než 100 000 řemeslníků. Prostřednictvím digitální formy chceme toto číslo znásobit.

Jaká bude příští rok vaše obchodní strategie a strategie pro značky?
Značka Ceresit byla, je i nadále bude hlavní strategickou platformou v oblasti stavebních materiálů společnosti Henkel. Plánujeme další posilování naší vedoucí pozice ve střední a východní Evropě, kde je tato značka již dobře známá a respektovaná. Máme také v plánu další rozvoj značky Ceresit na rozvíjejících se trzích, jako například Blízký východ, Asie a střední Amerika, ale rozhodli jsme se, že se již nebudeme zaměřovat na stagnující západoevropské země. Společnost BASF, nový nabyvatel značky Thomsit, bude v oblasti obkladů a hydroizolací smět po určitou dobu taktéž využívat ochrannou známku Ceresit na západoevropském trhu. Společnost Henkel se tak bude moci plně soustředit na další posilování a rozšiřování značky Ceresit na atraktivních trzích, mezi něž Českou republiku jednoznačně počítáme. Věříme, že pozitiva z toho vyplývající, v brzké době pozitivně ocení i naši zákazníci v Čechách.

Peter Šovčík

AZ Fitness Brno – do luxusního prostředí nejmodernějšího fitness centra v ČR dodávala obklady a dlažbu firma Keraservis, s. r. o., Brno a její obkladači přitom pracovali s lepidly a spárovacími hmotami CeresitPři rekonstrukci interiérů nové prodejny XXXLutz v Praze na Černém Mostě a při lepení obkladů a dlažeb se ve velké míře uplatnily výrobky stavební chemie Ceresit