PR Klub ve 12. ročníku soutěže Zlatý středník ocenil nejlepší firemní publikace určené k představení společnosti či značky. Druhé místo v kategorii Nejlepší firemní katalog/profil/výroční zpráva získala publikace RAKO Historie od založení 1883 do současnosti, kterou vydala ke 130. výročí značky RAKO společnost Lasselsberger.
Publikace popisuje vývoj značky RAKO od historie až po současnost. Kniha se setkala s velkým ohlasem u klientů, dodavatelů, ale i ostatních spolupracujících firem. On-line publikaci je možné si prohlédnout zde.
Zlatý středník je profesní soutěž hodnotící firemní periodické i neperiodické tiskoviny, určené k reprezentaci společnosti, prezentaci výrobků a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Dále hodnotí původní české texty a PR texty otištěné ve firemních tiskovinách či ve veřejných médiích. Tiskoviny, tištěné i elektronické, hodnotí porota složená z předních českých profesionálů z oboru komunikace.
Mezi oceněnými v jednotlivých kategoriích byly například magazín Kompas Československé obchodní banky, Albertoviny maloobchodní společnosti Ahold, časopis Vlastní cestou rodinného pivovaru Bernard, a. s. V hlavních kategoriích uspěl například zadavatel Porsche Česká republika se svým magazínem Das Auto od Boomerang Publishing. Porota ocenila také Katalog 2014–15 společnosti.
„Dvanáctý ročník byl zlomový, výrazná obměna poroty znamenala, že došlo na nejvyšších postech k výměně oceněných. Navíc porotci byli mnohem přísnější a využili více, než tomu bylo v předešlých ročnících, svého práva neudělit v kategorii žádné z nejvyšších ocenění,“ uvedla Viola Baštýřová, předsedkyně PR Klubu a garantka soutěže.
tisková zpráva
Nejnovější komentáře