V průběhu roku 2021 probíhalo dokončování rekonstrukce nádraží Praha – Vršovice. Stavební úpravy byly součástí modernizace železničního koridoru s novou, první čtyřkolejnou tratí v ČR v úseku Praha Hlavní nádraží – Hostivař. Stanice Vršovice byla rozšířena o čtvrté nástupiště, nové zabezpečovací zařízení a také o podchod směrem k Nuslím.
MEA Water Management zabezpečovala odvodňovací systémy a také zaklopení stavebních otvorů. Odvodňovací žlaby MEADRAIN SV byly instalovány z velmi odolného polymerického betonu s ochrannými hranami. Tento materiál odolá nepříznivým povětrnostním podmínkám a nekoroduje. Má spádované dno, takže je schopen svést dešťovou vodu i v dlouhých liniích s nulovým spádem.
Nejen bezpečnost, provozní praktičnost, ale i estetické požadavky na plochy nástupišť byly řešeny zadlažďovacími poklopy atypických rozměrů. Poklopy byly přizpůsobené spárořezům dlažby, takže na první pohled nejsou vidět.
Jedná se o řešení, které splní vysoké estetické nároky.
Více o odvodnění MEADRAIN: www.mea-odvodneni.cz/system-meadrain—polymericky-beton/kategorie/7
Zadlažďovací poklopy MEA: www.mea-odvodneni.cz/zarove-pozinkovane-nerezove-a-hlinikove-poklopy/kategorie/54
podle podkladů společnosti MEA Water Management
Nejnovější komentáře