Deceuninck Group, výrobce okenních profilů a stavebních řešení, oznámil rozhodnutí sloučit své značky výrobků Inoutic a Deceuninck pod jednu globální značku Deceuninck. Tímto rozhodnutím tak zahajuje rebranding značky Inoutic ve všech šestnácti zemích střední a východní Evropy, kde je značka zastoupena. Proces rebrandingu bude plně dokončen do stavebního veletrhu Fensterbau Frontale v roce 2020.
„Naším cílem je vytvořit jednu silnou globální značku, která přispěje k růstu a bude nadále posilovat naši vedoucí pozici na českém trhu, v Evropě a na celém světě,“ komentuje rozhodnutí Francis Van Eeckhout, generální ředitel skupiny Deceuninck Group.
Rebranding značky má maximalizovat efekt investic do marketingu, např. titulárního sponzoringu cyklistického týmu Deceuninck – Quick-Step.
„Nový přístup již přinesl první výsledky – ocenění za design pro náš okenní profilový systém Elegante, který byl vyvinut především pro německý trh, a nyní se, díky strategii jedné značky, bude v roce 2019 zavádět také v ostatních evropských zemích. Pokračovat budeme i ve vývoji dalšího profilového systému nové generace, který bude představen v březnu 2020 na veletrhu Fensterbau Frontale,“ komentuje Victoria Hemelaer, marketingová ředitelka společnosti Deceuninck.
tisková zpráva
Nejnovější komentáře