Společnost Bramac střešní systémy, přední výrobce a dodavatel střešních krytin a doplňků v ČR, změnila své logo. Nová vizuální podoba akcentuje příslušnost značky Bramac k nadnárodní skupině BMI Group. Aktuální podoba loga vznikla kombinací dvou typografických logotypů – značky Bramac a skupiny BMI. Nová grafická podoba symbolizuje spolehlivou a důvěryhodnou značku se silným a stabilním mezinárodním zázemím.
BMI Group je evropským lídrem ve výrobě střešních systémů, střešního příslušenství a hydroizolací, má zastoupení také v Asii a v jižní Africe. Skupina disponuje širokým portfoliem renomovaných a osvědčených produktů, které dokážou uspokojit náročné technologické, funkční a estetické požadavky zákazníků. Ti mohou těžit z kombinace silných značek, komplexního prodeje, služeb a servisu.
„Spojení s velkým globálním hráčem otevřelo Bramacu řadu příležitostí. Do jeho portfolia přibyly nové produkty v čele s prémiovou značkou plechové krytiny Decra. Aktuální nabídka společnosti je mimořádně komplexní a přináší řešení pro každou střechu a na míru všem zákazníkům,“ vysvětluje vedoucí marketingu Bramacu Petra Sinkulová. Bramac je v České republice lídrem ve výrobě betonových střešních tašek, v nabídce má ale i keramické (pálené) tašky a již zmiňovanou plechovou krytinu Decra. Ke každému modelu tašek nabízí kompletní originální střešní doplňky a příslušenství. Nabídku doplňuje nadkrokevní tepelná izolace BramacTherm, solární kolektory či okapový systém.
Díky zázemí silné nadnárodní společnosti navíc Bramac využívá know-how z celého světa a podílí se na nejmodernějším technologickém vývoji, testování výrobků a inovacích. V České republice jsou jeho výrobky synonymem nejvyšší kvality, spolehlivosti a jistoty a mezi spotřebiteli se těší silné důvěře.
tisková zpráva, wd
Nejnovější komentáře